Mariza

Opis Projektu
Projekt Logotypu oraz strony internetowej dla Domu Wczasowego - Mariza. Właściciele letniska, potrzebowali, dynamiczne, responsywnej i profesjonalnej strony internetowej. W trakcie realizacji projektu, zostało zaprojektowane nowe logo.
Projektując ją zastanawiałem się jak ją wyróżnić i zachęcić do pozostania na niej. Wpadłem na pomysł, że zdjęcie jeziora "satelitarne" będzie idealne, gdyż w końcu wokół miejscowości rozpościerają się liczne jeziora i to czyni to miejsce dość wyjątkowym. To zdjęcie/baner jest dość duże - i to nie bez powodu - klient chodząc na stronę od razu jest witany jeziorem i od razu może poczuć klimat wakacji lub wypoczynku. Obejmuje wzrokiem wodę/jezioro co od razu podświadomie powinno sprawiać, że już może poczuć zapach wakacji. Poniżej już użyłem zdjęć dostarczonych przez właścicieli. Gdy przewijamy stronę niżej - to jest ona estatyczna i wygląda profesjonalnie - nie ma zbędnych informacji, tylko te naważniejsze do przekazania - więcej szczegółow klienci mogą wyczytać klikając na poszczególne podstrony. Oczywiście należy założyć facebook'a oraz instagram'a, żeby informować klientów na bierząco o imprezach czy innych ciekawych wydarzeniach.
Projektując ją zastanawiałem się jak ją wyróżnić i zachęcić do pozostania na niej. Wpadłem na pomysł, że zdjęcie jeziora "satelitarne" będzie idealne, gdyż w końcu wokół miejscowości rozpościerają się liczne jeziora i to czyni to miejsce dość wyjątkowym. To zdjęcie/baner jest dość duże - i to nie bez powodu - klient chodząc na stronę od razu jest witany jeziorem i od razu może poczuć klimat wakacji lub wypoczynku. Obejmuje wzrokiem wodę/jezioro co od razu podświadomie powinno sprawiać, że już może poczuć zapach wakacji. Poniżej już użyłem zdjęć dostarczonych przez właścicieli. Gdy przewijamy stronę niżej - to jest ona estatyczna i wygląda profesjonalnie - nie ma zbędnych informacji, tylko te naważniejsze do przekazania - więcej szczegółow klienci mogą wyczytać klikając na poszczególne podstrony. Oczywiście należy założyć facebook'a oraz instagram'a, żeby informować klientów na bierząco o imprezach czy innych ciekawych wydarzeniach.